TAKE ME BACK TO SOSUA - A Forum For Men Who Love Dominican Women

Sosua Talk - All of the Forums below are for you to enjoy and add to. Share your story. Instead of just talking about Sosua, write it down! => Coming To Town => Topic started by: whumphries007 on October 25, 2017, 06:28:19 AM

Title: February roll call
Post by: whumphries007 on October 25, 2017, 06:28:19 AM
Yo, fellas, finally coming back to the DR after a two year hiatus and I’m really thankful for this site as always. I’ll be there from the 15th-19th and I’m bringing some friends of mine who have never experienced all the joys of Sousa. It’s actually one of my boys bachelor party so I really wanna show him a great time and I’ve bragged so much on the magical experiences I’ve had during my first two trips that I wanna make sure shit is on point. I’ve only been during the summer and I was wondering what to expect in terms of the chicas, the nightlife and what the current star of affairs are around Sousa. The ticket was double what I usually pay in the summer for some reason but it’s all good. Anyone going to be there during that time or who just has general advice I would appreciate it. This will be my third trip and I’m comfortable there I just wanna know the inside scoop from niggas who have been recently. Staying at Casa Linda by the way. I’m from Atlanta also so if there’s any other southern players that’ll be around hit me up and we can link. Thanks fellas.
Title: Re: February roll call
Post by: curiousfun on October 26, 2017, 05:49:47 PM
Yo, fellas, finally coming back to the DR after a two year hiatus and I’m really thankful for this site as always. I’ll be there from the 15th-19th and I’m bringing some friends of mine who have never experienced all the joys of Sousa. It’s actually one of my boys bachelor party so I really wanna show him a great time and I’ve bragged so much on the magical experiences I’ve had during my first two trips that I wanna make sure shit is on point. I’ve only been during the summer and I was wondering what to expect in terms of the chicas, the nightlife and what the current star of affairs are around Sousa. The ticket was double what I usually pay in the summer for some reason but it’s all good. Anyone going to be there during that time or who just has general advice I would appreciate it. This will be my third trip and I’m comfortable there I just wanna know the inside scoop from niggas who have been recently. Staying at Casa Linda by the way. I’m from Atlanta also so if there’s any other southern players that’ll be around hit me up and we can link. Thanks fellas.

I am a newb but I will be at BB from Feb 11-12 and then in Sosua Feb 13-15th
Title: Re: February roll call
Post by: whumphries007 on October 27, 2017, 06:28:19 PM
I’ve only been a couple of times but it has always been a great experience for me. If you wanna get together I’m bringing a group of bros down who’ve never been before. It’s gonna be epic!
Title: Re: February roll call
Post by: STARLORD on November 06, 2017, 05:52:22 PM
Yooo guys I will be in Sosua from Feb 9th-19th so if yall wanna hang let me know .Its also my bday on the 13th .So if yall down to do bottle service let me know as well cuz I will be doing it .Its my first time and I wanna bring my bday in with a blast ....and a 10 of course lol
Title: Re: February roll call
Post by: HARLEM-MIKE on November 19, 2017, 03:53:50 PM
Be coming down February 9 to 14 with my crew all of them never been so iwant to show them a goodtime
Title: Re: February roll call
Post by: STARLORD on November 19, 2017, 08:35:26 PM
Dope Harlem!.Where y'all staying
Title: Re: February roll call
Post by: HARLEM-MIKE on November 20, 2017, 01:11:33 AM
Dope Harlem!.Where y'all staying
have not decided yet, i was just going to do new gardens, do u know any good villas that r close to the strip lol (like walking distance)?
Title: Re: February roll call
Post by: STARLORD on November 20, 2017, 02:19:38 AM
Dont know any villas but I'm staying at Mike's place hes got a couple condos open for yall I think check him out .Its right off the strip .A 5 min stroll -https://www.airbnb.com/users/show/14616630
Title: Re: February roll call
Post by: HARLEM-MIKE on November 23, 2017, 05:26:07 AM
Thanks STAR will look into it
Title: Re: February roll call
Post by: STARLORD on November 23, 2017, 08:51:46 AM
No problem bro ham
Title: Re: February roll call
Post by: bornjust777 on November 27, 2017, 04:25:21 AM
Harlem Mike the closet villas to the clubs and everything else are Hispanola.   
Title: Re: February roll call
Post by: smitty13 on November 29, 2017, 12:13:37 AM
hi all
im coming in on feb 3rd to feb 7th looking forward to some drinking and some great fun
im from ny so anyone in area lets meet up for  drinks
Title: Re: February roll call
Post by: franknitty69 on November 29, 2017, 05:52:54 PM
i'll be coming down feb 1 thru feb 5. first time to Sosua, but i've been to SD before. Been to Rio 8 times. Just trying to soak up all the knowledge on this site before the trip.
Title: Re: February roll call
Post by: mmmikee on November 29, 2017, 07:31:55 PM
I'll be in DR Dec 12 - Mar 6. Sosua Dec 12-18, then Santo Domingo till  after New Years. Not sure after that, playing it by ear.......
Title: Re: February roll call
Post by: smitty13 on November 30, 2017, 03:34:05 PM
hi all
ill be in sosua by myself on feb 3rd till feb 7th ,im staying at terra linda and will watch the superbowl anyone going to be in town then
looking to check out the chicas 
Title: Re: February roll call
Post by: krazytaurus on December 30, 2017, 01:48:29 PM
Will be there SB wkend from the 2nd to the 5th. Second time coming was just there in May. I'll be staying at Terra Linda.
Title: Re: February roll call
Post by: BlameItOnThePatron on December 30, 2017, 03:49:49 PM
Feb 22-26
Title: Re: February roll call
Post by: Bunzslayer87 on December 30, 2017, 05:15:24 PM
31-5 2nd time bringing wingman first time shit gon blow his mind.
Title: Re: February roll call
Post by: Trev11 on January 02, 2018, 07:47:17 PM
feb 6
Title: Re: February roll call
Post by: bornjust777 on January 03, 2018, 06:24:46 PM
whumphries007 Have you ever stayed at Casa Linda before ? its the only place I stay when I'm in Sosua. Some things have changed but like they say the more tings change the more they stay the same. After One is no longer the after hour spot of choice, they have a bigger casino / club which is about a three minute drive from Classico's which is where everyone parties until they are coupled up. Of course when all of the clubs are closed you can always go dumpster diving at the all night restaurant where all of the locals go to eat up. Quality is low and prices are bargain basement  but I've had some of my best sessions from chicks I met while gong dumpster diving.   
Title: Re: February roll call
Post by: Canada123 on January 04, 2018, 10:56:48 AM
Feb 10th - Feb 15th ... Will be staying in NG ... This will be my second time in Su but this time its solo .. Would welcome meeting with a few folks from here .. Cheers ..
Title: Re: February roll call
Post by: STARLORD on January 04, 2018, 04:27:20 PM
Yoo @canada !!Im there from the 9th-19th let me know if you wanna hang
Title: Re: February roll call
Post by: Canada123 on January 05, 2018, 10:38:00 AM
@ STAR Sure sir .. Where are you staying? This is my second time to Su, how about you? ..
Title: Re: February roll call
Post by: WanderingMan on January 05, 2018, 05:42:00 PM
I should be there about February 23 until March 1.
Title: Re: February roll call
Post by: STARLORD on January 05, 2018, 08:14:38 PM
first Time Dawg !! @ canada .Im staying at a Airbnb by the strip .Cant wait
Title: Re: February roll call
Post by: lionheart184 on January 06, 2018, 11:18:56 AM
I will be in sosua the 20-23 of feb then headed to Santo Domingo 23-26 then 1 night in Santiago on the 27.... plan on celebrating my birthday in Santo Domingo.....was going to be there earlier but my Viks are doing good and I’m a season ticket holder fingers crossed they get us to the dance and I’m in there lol
Title: Re: February roll call
Post by: Canada123 on January 06, 2018, 02:19:14 PM
@STAR Sure, lets meet when we are there .. I will reach on the 10th .. Same here looking forward to it ..
Title: Re: February roll call
Post by: whyfi on January 09, 2018, 11:25:07 PM
Feb 2 - 8. Somebody hit me up and let me know what the word is...
Title: Re: February roll call
Post by: mrmagic52956 on January 10, 2018, 12:09:02 AM
Be there Feb 23 - March 5 staying at Casa Linda
Title: Re: February roll call
Post by: Qmoney2007 on January 10, 2018, 01:12:44 AM
Feb 1st to the 7th
Title: Re: February roll call
Post by: HARLEM-MIKE on January 12, 2018, 08:48:18 AM
Cant wait to get back the countdown is killing me FEB 9 to 14
Title: Re: February roll call
Post by: Dipset on January 12, 2018, 12:58:24 PM
Anyone in Sosua February 13-19? I’m trying to chill with some vets from the site.. have a drink and talk about these hoes..I might try and have a little pool party since I have a 4 bedroom villa to myself
Title: Re: February roll call
Post by: bachatero on January 12, 2018, 04:11:10 PM
I'll be in town 1/15 thru 2/8.  And then again in February later in the month.
Title: Re: February roll call
Post by: STARLORD on January 12, 2018, 06:31:50 PM
not a vet but will be there feb 9th-19th
Title: Re: February roll call
Post by: yeahthatsme on January 12, 2018, 08:31:26 PM
hi all
ill be in sosua by myself on feb 3rd till feb 7th ,im staying at terra linda and will watch the superbowl anyone going to be in town then
looking to check out the chicas

I should be
Title: Re: February roll call
Post by: PITY2K6 on January 15, 2018, 02:27:24 PM
@Bach - I will be down from 2/1 - 2/6. I hope that we can link up!!!
Title: Re: February roll call
Post by: vpchill on January 15, 2018, 06:32:02 PM
I might be here.....
Title: Re: February roll call
Post by: easye132 on January 16, 2018, 04:12:45 PM
Be coming down February 9 to 14 with my crew all of them never been so iwant to show them a goodtime

@harlem-mike    Im coming from Harlem as well my boyt and I... we staying @ terra lindas... we was down last super bowl and it was a Zoovie!!!!!
Title: Re: February roll call
Post by: easye132 on January 16, 2018, 04:17:47 PM
hi all
ill be in sosua by myself on feb 3rd till feb 7th ,im staying at terra linda and will watch the superbowl anyone going to be in town then
looking to check out the chicas
smitty13 ill be down there @ the same tyme...terra linda is a nice low key hotel b.
Title: Re: February roll call
Post by: easye132 on January 16, 2018, 04:20:25 PM
Will be there SB wkend from the 2nd to the 5th. Second time coming was just there in May. I'll be staying at Terra Linda.
@krazytaurus ill be down sb weekend as well @ terra linda, how was it in May??? was rumbas getting renovated for sb weekend??lol
Title: Re: February roll call
Post by: yeahthatsme on January 18, 2018, 09:24:04 AM
I’ll be in town from January 30 to the 3rd. If you wanna chill or go fishing HMU!
Title: Re: February roll call
Post by: chicaman on January 18, 2018, 11:34:29 PM
I am there like swim where SB weekend holla
Title: Re: February roll call
Post by: HARLEM-MIKE on January 20, 2018, 06:08:39 AM
hi all
ill be in sosua by myself on feb 3rd till feb 7th ,im staying at terra linda and will watch the superbowl anyone going to be in town then
looking to check out the chicas
smitty13 ill be down there @ the same tyme...terra linda is a nice low key hotel b.
@easy i kno u had mad fun enjoy lol TAKE ME BACK TO SOSUA
Title: Re: February roll call
Post by: HipHop on January 20, 2018, 09:18:50 AM
Feb 2 - 8. Somebody hit me up and let me know what the word is...






Word is Ahnvee!!!!


For Super Bowl there isn’t gonna be a better spot, other than happy birthday Bar and bourbon street of course .....
Title: Re: February roll call
Post by: telong80 on January 26, 2018, 07:01:28 PM
Will be down there. Rolling solo from Feb 2 till the 6th. Brooklyn representing.
Title: Re: February roll call
Post by: Frank white on January 27, 2018, 02:22:13 PM
February  21-24
Title: Re: February roll call
Post by: seanSLO on January 27, 2018, 04:40:23 PM
Jan 31- Feb 7
Title: Re: February roll call
Post by: HipHop on January 28, 2018, 07:09:53 AM
Will be down there. Rolling solo from Feb 2 till the 6th. Brooklyn representing.


You may get a taste of Super Bowl season
Title: Re: February roll call
Post by: lionheart184 on January 28, 2018, 03:03:13 PM
February  21-24
I will be there 20-24 first round beers or shots on me
Title: Re: February roll call
Post by: easye132 on January 29, 2018, 09:20:25 AM
4 more dayz.....#Harlem's Finest will be n the building....its been a long tyme coming since last year.lol
Title: Re: February roll call
Post by: WorstBehavior on January 29, 2018, 09:44:58 AM
sb weekend. beers and big booty bitches...lol ! if that's ur language holla at me !
Title: Re: February roll call
Post by: Bunzslayer87 on January 29, 2018, 10:14:58 AM
Bunz and the Wingman will be there for SB weekend. Need something nice and thick.
Title: Re: February roll call
Post by: kjacobs on January 29, 2018, 10:45:11 AM
Bunz and the Wingman will be there for SB weekend. Need something nice and thick.

@Bunzslayer....Check ur PM bruh
Title: Re: February roll call
Post by: Bunzslayer87 on January 29, 2018, 11:04:49 AM
@KJ I just sent you a PM back.
Title: Re: February roll call
Post by: Supremeo on January 29, 2018, 01:19:48 PM
2 days 14 hours 47 minutes until we leave for the airport. $100 on the Patriots. Taking all bets. Wings and wingman all weekend. Take me back.
Title: Re: February roll call
Post by: HARLEM-MIKE on January 30, 2018, 06:34:07 AM
4 more dayz.....#Harlem's Finest will be n the building....its been a long tyme coming since last year.lol
HARLEM ALLDAY have a blast and hit all the big booty chicas
Title: Re: February roll call
Post by: HARLEM-MIKE on January 30, 2018, 06:38:19 AM
2 days 14 hours 47 minutes until we leave for the airport. $100 on the Patriots. Taking all bets. Wings and wingman all weekend. Take me back.
lol word the countdown i kno u cant wait enjoy
Title: Re: February roll call
Post by: yeahthatsme on January 30, 2018, 08:28:55 AM
I’ll in the area today hit me up if you wanna grab some drinks etc.
Title: Re: February roll call
Post by: easye132 on January 31, 2018, 01:28:33 PM
4 more dayz.....#Harlem's Finest will be n the building....its been a long tyme coming since last year.lol
HARLEM ALLDAY have a blast and hit all the big booty chicas

@Harlem-Mike   indeed bro thats the Harlem way..lol
Title: Re: February roll call
Post by: rich1026 on February 01, 2018, 07:30:51 PM
Newbiee here lol i will be in sosua from the 7th to the 12th from jersey city. This will be my 3rd trip to d.r. (2nd to sosua) im going solo so hit me up if any of you vets will be around. @Vp, i stopped by your spot for my birthday sep. 3rd. The name caught my attention  :)
Title: Re: February roll call
Post by: Hitman127 on February 01, 2018, 07:47:45 PM
Feb 20th-25th the hitman will be present and accounted for @ahnvee.....let's Go! Pool in the room bitch!

 Hopefully a chica don't drown on me bwhahhahahahahahahahahahaha
Title: Re: February roll call
Post by: Trev11 on February 03, 2018, 09:25:14 PM
feb 6-11
Title: Re: February roll call
Post by: lionheart184 on February 04, 2018, 01:34:50 AM
Feb 20th-25th the hitman will be present and accounted for @ahnvee.....let's Go! Pool in the room bitch!

 Hopefully a chica don't drown on me bwhahhahahahahahahahahahaha

Im In the penthouse on the 23-25 
Title: Re: February roll call
Post by: Hitman127 on February 04, 2018, 06:52:47 AM
Feb 20th-25th the hitman will be present and accounted for @ahnvee.....let's Go! Pool in the room bitch!

 Hopefully a chica don't drown on me bwhahhahahahahahahahahahaha

Im In the penthouse on the 23-25

Bet, we'll link up
Title: Re: February roll call
Post by: Hitman127 on February 10, 2018, 01:42:27 PM
10 more days!
Title: Re: February roll call
Post by: ravane on February 11, 2018, 06:09:19 PM
Newb here... first visit to Sosua. Will be visiting with my boy Feb 16th to 18th. Been reading up on the forum for a few days... a lot to take in, but I'm tryin' to be a sponge!
Title: Re: February roll call
Post by: bachatero on February 12, 2018, 06:55:58 PM
Just got back a few days ago...I head back 2/19 and will in Santo Domingo until 3/9!
Title: Re: February roll call
Post by: southbeach on February 12, 2018, 08:39:42 PM
Feb 20th-25th the hitman will be present and accounted for @ahnvee.....let's Go! Pool in the room bitch!

 Hopefully a chica don't drown on me bwhahhahahahahahahahahahaha

Im In the penthouse on the 23-25

Enjoy the penthouse and ask for room 406 it's off the chain... Trust me!!! #epic Superbowl with two in the Jacuzzi...

Bet, we'll link up
Title: Re: February roll call
Post by: lionheart184 on February 12, 2018, 09:02:02 PM
Feb 20th-25th the hitman will be present and accounted for @ahnvee.....let's Go! Pool in the room bitch!

 Hopefully a chica don't drown on me bwhahhahahahahahahahahahaha

Im In the penthouse on the 23-25

Enjoy the penthouse and ask for room 406 it's off the chain... Trust me!!! #epic Superbowl with two in the Jacuzzi...

Bet, we'll link up

Room 406, i will request it lol if i get it i will post pics on trip report of  the room and the chicas so we can compare lol 2 in Jacuzzi? guess i have to go for 3 lol just so you can top me on your next adventure.... I'm planning a smash session on a atv for this trip
Title: Re: February roll call
Post by: pimptrick on February 12, 2018, 09:16:50 PM
If the plane ticket price drops a little more. I will try to do Blackbeards for two days and Sosua for two days.  With a sprinkle of PicaFlor. CTFU.  8)

Feb 16 - 20
Title: Re: February roll call
Post by: geezy on February 14, 2018, 12:02:53 PM
First time poster
I'll be there on Tuesday and Wednesday, the 20th and 21st. Me and 2 of my best friends. We're Latino men (puerto rican), 27, born and raised in Brooklyn, NYC. 2nd time going to Sosua! We've got an AirBnB- planning to relax and have a good time with the local talent :)

Anyone here is welcome to hmu if ya'll want to link
Title: Re: February roll call
Post by: danceelite0 on February 14, 2018, 01:15:23 PM
4 day weekend at Jaragua may ride up to Santiago and back.  23 February 26 sosua super bowl  was too much fun and I couldn’t get crazy my boy wifed his main chic up in the villa.  I need one night out of control for my therapy.  Bach hola if you want to go out I’ll be your excuse to get out of the house.
Title: Re: February roll call
Post by: bachatero on February 14, 2018, 02:51:45 PM
4 day weekend at Jaragua may ride up to Santiago and back.  23 February 26 sosua super bowl  was too much fun and I couldn’t get crazy my boy wifed his main chic up in the villa.  I need one night out of control for my therapy.  Bach hola if you want to go out I’ll be your excuse to get out of the house.

@Dance  Awesome!  Let me know if you want to come to the apartment for a BBQ.  I can make smoke ribs or grill steaks.  And yes, I always need an excuse to hit the streets!!!
Title: Re: February roll call
Post by: pimp.trick on February 14, 2018, 06:55:20 PM
If the plane ticket price drops a little more. I will try to do Blackbeards for two days and Sosua for two days.  With a sprinkle of PicaFlor. CTFU.  8)

Feb 16 - 20

Confirm, but having a hard time finding a good hotel.
Title: Re: February roll call
Post by: mrmagic52956 on February 14, 2018, 08:10:45 PM
Me and my partner from Jerz coming in Feb 23 to March 5, 10.days of freedom and pleasure. Staying at Casa Linda. We ole skool heads but we aint dead.
Title: Re: February roll call
Post by: danceelite0 on February 16, 2018, 10:27:24 AM
You got Bach I’ll call when I get in.   Barbecue sounds great and then we can hit the streets. 
Title: Re: February roll call
Post by: bachatero on February 16, 2018, 12:03:03 PM
You got Bach I’ll call when I get in.   Barbecue sounds great and then we can hit the streets.

@Dance  Sounds good and I can't wait!  Safe travels!
Title: Re: February roll call
Post by: MrCHI on February 17, 2018, 02:11:44 AM
Just booked a ticket! First time in Sosua! Feb. 20-25 at New Garden. I’m ready! Let’s grab a drink! Love meeting new people! Only think I ask is that we keep it cool and drama free! Not into anything but having fun, drinking and fucking chicas!!! I will tell of my experiences and post as many pics as I can! Let’s link!
Title: Re: February roll call
Post by: Hitman127 on February 17, 2018, 01:37:49 PM
Just booked a ticket! First time in Sosua! Feb. 20-25 at New Garden. I’m ready! Let’s grab a drink! Love meeting new people! Only think I ask is that we keep it cool and drama free! Not into anything but having fun, drinking and fucking chicas!!! I will tell of my experiences and post as many pics as I can! Let’s link!

Damn, that's my exact dates, 20th to 25th. I'm doing the first 3 days at ahnvee then the last two at new garden.  Also a rook
Title: Re: February roll call
Post by: lionheart184 on February 17, 2018, 02:12:11 PM
Just booked a ticket! First time in Sosua! Feb. 20-25 at New Garden. I’m ready! Let’s grab a drink! Love meeting new people! Only think I ask is that we keep it cool and drama free! Not into anything but having fun, drinking and fucking chicas!!! I will tell of my experiences and post as many pics as I can! Let’s link!

I will be in Sousa on the 21st but will be in Santiago the 20th and driving up to Sousa the 21st let's link up, first round on me. it will be one of many trips for me and I will be venturing to capital for a day or 2 as well later in the week.... Thanks Bach for the restaurant info in capital
Title: Re: February roll call
Post by: MrCHI on February 18, 2018, 01:23:21 AM
Just booked a ticket! First time in Sosua! Feb. 20-25 at New Garden. I’m ready! Let’s grab a drink! Love meeting new people! Only think I ask is that we keep it cool and drama free! Not into anything but having fun, drinking and fucking chicas!!! I will tell of my experiences and post as many pics as I can! Let’s link!

Damn, that's my exact dates, 20th to 25th. I'm doing the first 3 days at ahnvee then the last two at new garden.  Also a rook


Nice let’s link! I’ll PM you when I touch down!
Title: Re: February roll call
Post by: MrCHI on February 18, 2018, 01:25:04 AM
Just booked a ticket! First time in Sosua! Feb. 20-25 at New Garden. I’m ready! Let’s grab a drink! Love meeting new people! Only think I ask is that we keep it cool and drama free! Not into anything but having fun, drinking and fucking chicas!!! I will tell of my experiences and post as many pics as I can! Let’s link!

I will be in Sousa on the 21st but will be in Santiago the 20th and driving up to Sousa the 21st let's link up, first round on me. it will be one of many trips for me and I will be venturing to capital for a day or 2 as well later in the week.... Thanks Bach for the restaurant info in capital

For sure! Second round on me! I’ll PM you when I arrive!
Title: Re: February roll call
Post by: Hitman127 on February 20, 2018, 07:42:13 AM
Arriving today 3ish in pop in route to ahnvee.
Title: Re: February roll call
Post by: lionheart184 on February 20, 2018, 11:54:04 AM
In Miami Waiting on Connecting Flight Bored out my mind lol
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal