Sosua girls

Author Topic: Flights  (Read 20328 times)

MathMajor

  • Guest
Re: Flights
« Reply #75 on: March 14, 2014, 07:41:11 AM »
@mathmajor you need to be down with DC - BMore monger council that seems to be growing in popularity

Sure, but...and PLEASE don't take this the wrong way, but I need to make certain that the group is indeed tight. Like I mentioned in another thread, I already have a strike at home for Brazil. One more leakage and I am toast.

lostsoul29

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 134
Re: Flights
« Reply #76 on: March 14, 2014, 07:42:35 AM »
So I'm guessing y'all be listening to Go-Go

MathMajor

  • Guest
Re: Flights
« Reply #77 on: March 14, 2014, 07:44:34 AM »
So I'm guessing y'all be listening to Go-Go

I am a transplant (originally from the midwest), so I don’t get into all that pots and pans and spoons sounds...lol

lostsoul29

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 134
Re: Flights
« Reply #78 on: March 14, 2014, 07:46:45 AM »
Haha I hear ya Kanya, I love that shit, but I was raised on it

Scamp20

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 523
Re: Flights
« Reply #79 on: March 14, 2014, 07:48:14 AM »
@mathmajor of course the crew has to be tight any signs of bullshit someone will be dropped. @Lostsoul sometimes I listen to Go Go not to much today but I have my moments lol

nickmirr

  • Paid Memberships
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 4348
  • The Wolverine of Sousa.
Re: Flights
« Reply #80 on: March 14, 2014, 08:48:25 AM »
@lost

I like a little go-go.. But for me a little mixture of everything...
When the chicas stare, I don’t care, I know I’m rare.

Mr_Magnificent

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1299
Re: Flights
« Reply #81 on: March 14, 2014, 09:59:02 AM »
So I'm guessing y'all be listening to Go-Go

Maaaaan, I haven't heard go-go in so long. Born and raised in DC, so I grew up on it. But I grew out of it. every once in a while at a party or something some old school Backyard/JYB/NEG will come on and take me back tho.

nickmirr

  • Paid Memberships
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 4348
  • The Wolverine of Sousa.
Re: Flights
« Reply #82 on: March 14, 2014, 10:09:02 AM »
MrMag

I moved here in 1992 and one of my co-workers took me out for the first time, we went to the Ibex after that its was Classic's and the Reed center on 14th & U...He loved go-go and I was hooked for a minute.. I loved the way the girls danced to it.... Lets go to the video tape
http://youtu.be/vhW7Z9pdHE4
When the chicas stare, I don’t care, I know I’m rare.

Mr_Magnificent

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1299
Re: Flights
« Reply #83 on: March 14, 2014, 03:17:30 PM »
Haha, you took me back with that one Nick! The Ibex...oh man, I remember that spot. I used to live close to it growing up. They shut it down before I was of age to check it out, but that's all cats in my neighborhood talked about.

nickmirr

  • Paid Memberships
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 4348
  • The Wolverine of Sousa.
Re: Flights
« Reply #84 on: March 14, 2014, 03:36:43 PM »
@MrMag,

Thursday nights at the Ibex was crazy... Female strippers on the 4th floor for the guys and male strippers on the 3rd for the ladies at 11:00pm the ladies after getting worked up by the strippers came up to party to go-go.... All I can say is WOW...
When the chicas stare, I don’t care, I know I’m rare.

Scamp20

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 523
Re: Flights
« Reply #85 on: March 14, 2014, 04:21:40 PM »
@nmirr you are a party animal @everybody else stop talking about Go Go lol but like Mr mag said if you grew up here it is part if the culture be you do grow out of it but if you are from here it sticks with you but I like all types of music.

lostsoul29

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 134
Re: Flights
« Reply #86 on: March 14, 2014, 04:37:56 PM »
yeah me to Scamp i like all types i just heard the DC and Maryland talk so I brought up GoGo i grew up in Southeast moved away when i joined the military in the 90's

Scamp20

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 523
Re: Flights
« Reply #87 on: March 14, 2014, 08:44:10 PM »
@lostsoul where did you grow up at in SE i grew up in SE On Alabama by Ridge Road down the street from Fairfax Village

brucebanner

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 27
Re: Flights
« Reply #88 on: March 15, 2014, 03:05:57 AM »
To get the best price you should be dealing directly with airline's website that way you can rack up flyer miles, free upgrades, and bes alerted when discounts are available

 


Sosua girls
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal