Sosua girls

Author Topic: I need a baddie for My Bday On Feb-13-15th-Will be in Cabarete -Any suggestions  (Read 856 times)

STARLORD

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 284
I hear ya Sean ..price wise ..I guess I just wanted to get outta sosua period lol ... but it makes sense price wise as well as chica wise

bachatero

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2318
@Starlord  There will be options in Cabarete, but just not as many as in Sosua.  Cabarete is a sleepy tourist town for guys that want to go wind surfing.  The nightlife there sucks, but that is simply my opinion.  When I go to the DR I want to feel the DR vibe.  Cabarete has only 1 Dominican club and it was whack.  All the clubs were filled with tourists and they never played Dominican music. 

If you want to get more of a Dominican vibe, then I recommend going to Puerto Plata.
Live free or die!

STARLORD

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 284
@bach thanks bro ham .I plan on going to POP for Kivar ...but a guy a know in another forum hooked me up with a taxi guy to watch my back .Like you guys said ...POP is different at night and im a straight gringo ..I was just looking at cabrette cuz its got nice beaches

mrmagic52956

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 216
Hey Starlord been trying to reachout to you about the other site. Like stated Cabarete is more a tourist spot. If you just want to chill on the beach its cool or take a chica there for drinks or if you wifing up it ok but not much action beyond that.

STARLORD

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 284
yoooo @magic i emailed you the link to the server you didnt get it ?

poonyd

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 420
Yo star.... I seen a few of your other posts and I knew you were making your first trip to the su in Feb, but damn I didn't know you were doing it big with Columbia and Curacao before you get to town. Shit you might need a few days in Caberete just to relax and slow the fuck down. Them chicas are gonna steal all your leche 🤣🤣🤣

STARLORD

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 284
@poon bro ham thats why i need a few days to chill the fuck out ,ya dig .By the time i get to the DR my dick will have been worked to death i will need a break for sure .Yall think i can take a cab from sosua to Kivar POP and back ? i just wanna see what the hype is about wit the POP bitches

STARLORD

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 284
I wanted a very nice place to stay for a night in POP while i check out Kivar ...but i dont wanna spend that bread ..this is way cheaper and closer to kivar -https://www.airbnb.com/rooms/22534953?location=Puerto%20Plata%2C%20Puerto%20Plata%20Province%2C%20Dominican%20Republic&adults=1&children=0&infants=0&check_in=2018-02-16&check_out=2018-02-17&s=zlCtgCqg

poonyd

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 420
Starlord check your inbox I sent you some info on taxis

STARLORD

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 284
hey @ poon I didnt get a inbox from ya bro ham

poonyd

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 420
I just resent the numbers. My boy said he is linking up with you so you will be straight if you  connect with him

STARLORD

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 284
you mean Qmoney ? if so he seems like a solid cat

poonyd

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 420
I don't what username he is using now, he doesn't really post much on here but he's from the 717 him and another cat I know will be down there. Solid dudes

Qmoney2007

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
@poonyd yea its me lol. I just be on here creeping. No need to post. You know im legit

poonyd

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 420
Lol. Ok qmoney

TAKE ME BACK TO SOSUA - For men who love Dominican women


 


Sosua girls
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal