Sosua girls

Author Topic: Big mature/granny pics and stories here!  (Read 11461 times)

sosuaman

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 442
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #15 on: April 30, 2017, 10:10:55 AM »
I think this is better.


George Schmidt

  • Guest
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #16 on: April 30, 2017, 10:25:13 AM »
This.....

sosuaman

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 442
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #17 on: April 30, 2017, 10:44:08 AM »
This.....

Now you getting it.. my boy Steel will like that.
« Last Edit: April 30, 2017, 11:11:09 AM by sosuaman »

air_puerto_prince

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 1105
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #18 on: April 30, 2017, 04:57:06 PM »
Like I said that's not a diamond I would FUCK an older women if I think she looks good enough but posting and fucking is two different things when you post you showing off and that's not something you show off and she's not a diamond I got bitches I would FUCK but never post you dudes got this shit twisted
Before I overpay i'll walk away

sosuaman

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 442
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #19 on: April 30, 2017, 05:38:44 PM »
Like I said that's not a diamond I would FUCK an older women if I think she looks good enough but posting and fucking is two different things when you post you showing off and that's not something you show off and she's not a diamond I got bitches I would FUCK but never post you dudes got this shit twisted

Yep.. Showing off and reality are very different and some have difficulty distinguishing between the two on here. Everybody on this board only fucks 10's . I get it. Nobody pays more than 1500 and they're all top shelf young sweethearts just dyin to get some of that cock being offered to them by all of the ballers on the board. They gunna clean the boy off with their mouth afterward too and let em drill em in the ass while in the shower for that same 1500.

What do you know about the woman posted air? What was that?? Oh yeah, nothing at all. Steel's thread was asking for mature and big women. If it isn't your speed, so what? No sweat off you. We all know you bangin the badest bitches. There is a lot that goes on in Santo Domingo that you don't have a clue about. Not just you , and I ain't tryin to bust your balls.. Just saying not everybody on this board is a tourist dude. Chill and let others do what they wish. Ain't no sweat off you is it?
« Last Edit: April 30, 2017, 05:45:45 PM by sosuaman »

WorstBehavior

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1464
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #20 on: April 30, 2017, 05:40:00 PM »
Lmao...

WorstBehavior

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1464
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #21 on: April 30, 2017, 05:40:59 PM »
Like I said that's not a diamond I would FUCK an older women if I think she looks good enough but posting and fucking is two different things when you post you showing off and that's not something you show off and she's not a diamond I got bitches I would FUCK but never post you dudes got this shit twisted

Yep.. Showing off and reality are very different and some have difficulty distinguishing between the two on here. Everybody on this board only fucks 10's . I get it. Nobody pays more than 1500 and they're all top shelf young sweethearts just dyin to get some of that cock being offered to them by all of the ballers on the board. They gunna clean the boy off with their mouth afterward too and let em drill em in the ass while in the shower for that same 1500.

Lol.. Sounds legit.

air_puerto_prince

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 1105
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #22 on: April 30, 2017, 06:45:58 PM »
Ok @sosuaguy you got it i can tell you got way too much time on your hands i ain't saying the women in this post got to be dimes but fuck be decent have a body at least i've seen older women with bodies come on look at the lady cooking dios mio can't do no better then that?
Before I overpay i'll walk away

MEMPHIS_RAINES

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1199
  • "You can't stop what's coming"
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #23 on: April 30, 2017, 10:06:23 PM »
Ok @sosuaguy you got it i can tell you got way too much time on your hands i ain't saying the women in this post got to be dimes but fuck be decent have a body at least i've seen older women with bodies come on look at the lady cooking dios mio can't do no better then that?

Yo dimwit!  You didn't read the rules of the thread did you?  You rode that little yellow bus to school didn't you?  Dude, if you don't like it, if you don't want to see it, why the fuck did you click on it?  More importantly if you read my rules, why haven't you went and fucked your mother yet? I'm guessing because you've already been there done that.  Well, how about your father? Ever stick your dick in his shit hole?  you might want to try that instead of posting bullshit on my thread. 

I made this thread only for granny and mature lovers, not you and your fucking sewer rats.  Dude, i wouldn't touch one of them whores in Sosua if you paid me, paid her, and paid the homeless bum on the street.  Fucking filled with diseases, horrible attitudes, and smelly fucking gringo filled pussies.  No thanks.

Oh what i think is a 10 in my book does not have to be a 10 in your book.  What you think is a 10 i may think is a 2.  You get it yet? You need someone to explain it with more detail douche bag?  You're a fucking moron man, let me know when you've fucked that dad of yours, and remember who's next in the line of being fucked......
This shit is between me, you, and Mr. soon-to-be-living-the-rest-of-his-short-ass-life-in-agonizing-pain rapist here. It ain't nobody else's business.

air_puerto_prince

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 1105
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #24 on: April 30, 2017, 10:37:06 PM »
Ok man i won't say no more i don't like chubby chicks but see but i see dudes on here don't so with that being said live it up fellas
Before I overpay i'll walk away

air_puerto_prince

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 1105
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #25 on: April 30, 2017, 10:38:53 PM »
And if do fuck a "sewer rat" i wouldn't post it the name of this thread should be BBW's
Before I overpay i'll walk away

HipHop

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2901
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #26 on: May 01, 2017, 07:16:28 AM »
Lmao dudes gotta be trolling.....actually i seen alot of the guys that go to sosua maybe they are not

Let me let you in on something mi boy. There are fellas on this board that wouldn't smash a Sosewer rat if it be free. AGREED because I am one. This island has diamonds all over the place man FACTS, and some 20 and some are over 40. Damn, you got no idea how many sweet sexy older women are hanging out just waiting to be scooped up. When I am lazy and don't want to court a chick they are the BEST. All it takes is a little  grocery shopping for dinner ingredients 🥑🥒🥖🍤🍗🥘 and some wine🍷 .
What the fuck do I want with a masterbation sleeve with tits that been had by hundreds of guys when I don't have to?. SMH.

 So the only thing that I might say there might be a little bit against the fact that these older women definitely have fucked hundreds of guys as well  and they're definitely getting fucking daily also trust me on that. There's a bunch of older Dominican men also lol.
Too many woman, not enough days

sosuaman

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 442
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #27 on: May 01, 2017, 09:57:51 AM »
Lmao dudes gotta be trolling.....actually i seen alot of the guys that go to sosua maybe they are not

Let me let you in on something mi boy. There are fellas on this board that wouldn't smash a Sosewer rat if it be free. AGREED because I am one. This island has diamonds all over the place man FACTS, and some 20 and some are over 40. Damn, you got no idea how many sweet sexy older women are hanging out just waiting to be scooped up. When I am lazy and don't want to court a chick they are the BEST. All it takes is a little  grocery shopping for dinner ingredients 🥑🥒🥖🍤🍗🥘 and some wine🍷 .
What the fuck do I want with a masterbation sleeve with tits that been had by hundreds of guys when I don't have to?. SMH.

 So the only thing that I might say there might be a little bit against the fact that these older women definitely have fucked hundreds of guys as well  and they're definitely getting fucking daily also trust me on that. There's a bunch of older Dominican men also lol.

Ya know, my 84 year old father in law has a 34 yr old chica that he hangs with believe it or not. She good to him, cook for him, and seems to like his company. But make no bones about it, he giving her pesos even though it's not much..

HipHop

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2901
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #28 on: May 01, 2017, 10:10:28 AM »
Lmao dudes gotta be trolling.....actually i seen alot of the guys that go to sosua maybe they are not

Let me let you in on something mi boy. There are fellas on this board that wouldn't smash a Sosewer rat if it be free. AGREED because I am one. This island has diamonds all over the place man FACTS, and some 20 and some are over 40. Damn, you got no idea how many sweet sexy older women are hanging out just waiting to be scooped up. When I am lazy and don't want to court a chick they are the BEST. All it takes is a little  grocery shopping for dinner ingredients 🥑🥒🥖🍤🍗🥘 and some wine🍷 .
What the fuck do I want with a masterbation sleeve with tits that been had by hundreds of guys when I don't have to?. SMH.

 So the only thing that I might say there might be a little bit against the fact that these older women definitely have fucked hundreds of guys as well  and they're definitely getting fucking daily also trust me on that. There's a bunch of older Dominican men also lol.

Ya know, my 84 year old father in law has a 34 yr old chica that he hangs with believe it or not. She good to him, cook for him, and seems to like his company. But make no bones about it, he giving her pesos even though it's not much..

I totally believe you.
Too many woman, not enough days

Cigar56

  • Guest
Re: Big mature/granny pics and stories here!
« Reply #29 on: May 01, 2017, 10:21:59 AM »
I just signed up for Tagged for a month to do some recon for my visit later this month. I gotta tell ya, if you like MILFs/Grannies there are some excellent prospects on Tagged. Really nice ones in the 40-55 range and one who was 64 looked like you could still handle her game. I like mixing up my pulls with a few straight dimes in their 20s, some plain Janes, a couple street rats -- and the MILFS/Grannies. Nothing like variety in the land of funk.

 


Sosua girls
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal