Sosua girls

Author Topic: I've found the Sith we've been looking for  (Read 28809 times)

Steeldh

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 263
Re: I've found the Sith we've been looking for
« Reply #150 on: April 27, 2014, 09:27:01 PM »
Smh can't believe there's dudes out here fucking hoes raw. What part of the game is that. I strap up every time and I HATE condoms

jstarebel

  • Guest
Re: I've found the Sith we've been looking for
« Reply #151 on: April 28, 2014, 10:33:04 AM »
I've been telling you guys there's bitch ass dudes on here! You can tell by talking to them! Cowboy trust a simp when I realized you can't trust dudes on here! A select few! Pussy is powerful Makes dudes act like bitches! It's a simple case of bitchassness! Dudes get jammed up from shit like this! You can't underestimate people!

Very true statement. Trust guys from an internet mongers site?? What are you really that stupid?? PB, you're right. You can usually tell when a poster is fullofuck, and there are a lot of dudes on this site that are cheesedick motherfuckers. Many have never been, or will ever even go to Sosua, but they can sure talk a lot of fuck as they pull pictures from the internet and post them to TRY and make themselves seem bigger than the worthless shitbags that they are. This site use to be cool, but it has turned into something that flat makes me sorry I ever got started with it back when there were very few posters on it. CC knows what I'm sayin cause he was one of the few posters when this site was getting started. There are a few other damn good dudes on this site including Shabazz, VPCHILL, PB, Kay, and mi boys from the islands who know who they be. The rest of you need to get a fuckin life.. Disrespectful worthless muddaskunts (your mothers skunt) that reinforce the reason I left the fucked up United States in the first place. Yall can have this mothafucker... I'm out. Last thing I'm ever postin is to VP, you a good dude to help your neighbors in Sosua mi boy.

kshon

  • Guest
Re: I've found the Sith we've been looking for
« Reply #152 on: April 28, 2014, 11:04:42 AM »
Jsta, you do more good on this site by sharing good info and side step the bull shit like manuer.there are a lot of people who come to this site to gain info and network with people who been there and done that.if you are a good communicator you can paint a picture for someone who would use the good info to help in their planning of their trip.

ccontraction

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 2756
Re: I've found the Sith we've been looking for
« Reply #153 on: April 28, 2014, 11:52:09 AM »
Jsta...thank you for the reference man appreciate it...I understand you and I understand why you are frustrated with the site now and where you are coming from...It is more bravado now then sharing nice photos and information...Jsta at the beginning we were having more fun on here my man...So I know where you are coming from but I hope you continue to post because you have given helpful info and insite,  but if you do not continue I do understand man!

prettybig

  • Guest
Re: I've found the Sith we've been looking for
« Reply #154 on: April 28, 2014, 02:09:47 PM »
For once I'm getting some love! Lmao! Much respect to all that kept 100%

Tallguy

  • Guest
Re: I've found the Sith we've been looking for
« Reply #155 on: April 28, 2014, 02:44:08 PM »
@ jsta_Rebel.....You should not let one or a few people discourage you from this or any other site....I'm sure in life people have not been what they seems...that should not stop from eating, living,laughing did it...this site has help me dealing with the chicas and understanding the D.R. Culture...when I go down in to Sosua in June 2014 I will have more confidence, is because of this site and the comments of everyone, and I am sure it has help other people on here also....Don't let people stop you from doing something that you want to do....

Mrmacca

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 414
Re: I've found the Sith we've been looking for
« Reply #156 on: April 28, 2014, 05:23:53 PM »
@jstar as long as there have been real niggas there have been fake niggas we need you on this site. Don't worry about what the bitch niggas do
Real niggas ain't gonna get caught up in that shit like I said the one single X factor that would of made this story not a story is if cowboy wasn't given nigga play by play with his dealings with the chicas a man noon to begin with

santo

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 19
Re: I've found the Sith we've been looking for
« Reply #157 on: April 30, 2014, 02:51:56 PM »
I just got back from Santo Domingo.  I was going to respond to one of Darkman's posts from before I left, but after reading all this, and some other things in a few other threads, I am not sure what I want to post. 

cwedgester

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1071
Re: I've found the Sith we've been looking for
« Reply #158 on: April 30, 2014, 03:07:55 PM »
@mr, I agree with that statement. I think the ins and outs of what CB was doing got to be to much. Not an excuse, but a reason. You never know anyone until they show you who they really are.

David’sg

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
Re: I've found the Sith we've been looking for
« Reply #159 on: January 15, 2018, 10:35:12 PM »
Wow my ass look real good lmao. Y’all leave me alone sometimes it’s feel like y’all love me and shit.

 


Sosua girls
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal