Sosua girls

Author Topic: BE AWARE!!! they are after ur passports smh  (Read 2688 times)

mp3

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1656
  • take this money!!!
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #30 on: June 14, 2018, 08:21:07 PM »
when i have a chica in the room i take a bath in 0.2 seconds, i dont want to leave her by herself for long....

you also can take a picture of all your document and have it in your phone put them in their own gallery (passport,DL,SS card,visas etc...) ,,,,paper copy and photo copy..


ableneuro

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 281
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #31 on: June 19, 2018, 03:23:42 AM »
I Have a TSA approved lock on my suitcase and the passport is buried deep down in there...you got to be doing the most to get into that without me noticing.

Esactly,
All my luggage has locks. I padlock my bookbag. Lastly, i always do a thorough sweep when they leave and let them know what i am doing. They love to call you tigre and mafioso when you are on your shit.  I dont use the safes. Over the years, many times the batteries have fallen out and i cant open it without the master key.  In a villa, thats an ordeal.

new2sosua

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 130
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #32 on: June 19, 2018, 05:57:13 AM »
Why are you guys not using your safe in the room??   Most safes have a key or a keypad that beep loud enough if she is messing with it. 

DarthRohm

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 788
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #33 on: June 19, 2018, 11:03:30 AM »
Safes are obvious, a screw driver and some intuition however not so!
People keep asking if I'm back and I haven't really had an answer, but yeah, I'm thinking I'm back.

streeteasy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 498
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #34 on: June 19, 2018, 12:31:19 PM »
Even simpler solution...grab the putas purse and look through it.  If you're a G she won't say shit.  If your not a G, please don't take this advise.

Saint

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 726
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #35 on: June 19, 2018, 12:40:41 PM »
Even simpler solution...grab the putas purse and look through it.  If you're a G she won't say shit.  If your not a G, please don't take this advise.

They hide it up their pussy.  Knowing you cannot check. When you give advice make sure it is right.  Jailhouse rules in the game.
« Last Edit: June 19, 2018, 12:42:31 PM by Saint »

streeteasy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 498
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #36 on: June 19, 2018, 12:42:35 PM »
Bruh really....chicas are folding up passports and putting them in their pussy? Yall niggas got imagination.

Saint

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 726
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #37 on: June 19, 2018, 12:48:33 PM »
Bruh really....chicas are folding up passports and putting them in their pussy? Yall niggas got imagination.

No imagination when a chick says you can search her when she stole and you cannot find it trust me that is where it is at. You dealing with a street chick. Not sure why you surprised. That is why you need a police women.  Go to prison one day two lines for families to get in.  Men and women chicks have pussy checked.  You all so out touch deserve to get taken.  Some of those chicks are with dudes locked up and that is why they run circles around dudes there. Which is also why you better not disrespect the wrong chick.  Seen that happen too. Best place to take a watch and other things is up the pussy. 

I said you need a police women if women steals.  Said this a long time ago.  I do not say things to impress no one.  I just tell you how it is. Be aware.  Just like I said go into to Eurphoria buy a bottle.  What happens a person writes he went in did not buy a bottle and he wants motherfuckers to love him.  Not going to happen.  I just tell you what I know. On you to take what you want.
« Last Edit: June 19, 2018, 01:15:43 PM by Saint »

BLAZEBOY

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 258
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #38 on: June 19, 2018, 04:25:47 PM »
I Have a TSA approved lock on my suitcase and the passport is buried deep down in there...you got to be doing the most to get into that without me noticing.

Esactly,
All my luggage has locks. I padlock my bookbag. Lastly, i always do a thorough sweep when they leave and let them know what i am doing. They love to call you tigre and mafioso when you are on your shit.  I dont use the safes. Over the years, many times the batteries have fallen out and i cant open it without the master key.  In a villa, thats an ordeal.
I almost learned about them batteries falling out the hard way. Fortunately the manager of my AirBnb was already on her way to me to take care of some other issues. I also padlock everything including my backpack and lock it around the closet handle so it can't be moved.
Keep It Movin!

Warrior118

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 122
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #39 on: June 28, 2018, 12:31:43 PM »
I hide my passport from myself until my last day..  i never leave female alone in my room.. and set traps for sneak bitch. Hear one my last trap.. i always fly with best🌿. So i was burn one and let chick hit couple times she was open..( cookie monster) told her i dont give females stuff for free. She charge me and if you want something from me i charge you.. so mean while i brought some k2 with me too.. so i pre roll couple and lift gram in ziploock. So i play it off and left room for second and she be difficult bout price now.. so when i came back i notice one my pre roll was gone. So i didnt say nothing act like i didnt noticed. I seen girl later that night half block down from banco popular get fuck by 3 dudes. I walk light so i as walk over there stood for min.. she was going in. Crazy.. one of dudes seen me and seen threw out yrs.. he said pa come on free freak freak no problem. I said no thanks start smiling walk off.  That how treat these bitches they don't give fuck about you .. remember that!!

AceIllmatic25

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 753
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #40 on: June 28, 2018, 12:40:53 PM »
I hide my passport from myself until my last day..  i never leave female alone in my room.. and set traps for sneak bitch. Hear one my last trap.. i always fly with best🌿. So i was burn one and let chick hit couple times she was open..( cookie monster) told her i dont give females stuff for free. She charge me and if you want something from me i charge you.. so mean while i brought some k2 with me too.. so i pre roll couple and lift gram in ziploock. So i play it off and left room for second and she be difficult bout price now.. so when i came back i notice one my pre roll was gone. So i didnt say nothing act like i didnt noticed. I seen girl later that night half block down from banco popular get fuck by 3 dudes. I walk light so i as walk over there stood for min.. she was going in. Crazy.. one of dudes seen me and seen threw out yrs.. he said pa come on free freak freak no problem. I said no thanks start smiling walk off.  That how treat these bitches they don't give fuck about you .. remember that!!

Man if you don't sit your dumbass down...

you didn't show her anything you sound like a damn clown. knowing a ho stole something from you and "staying quiet". what kind of foolishness is this? And you coincidently by chance run into her getting a train run on her and stand over her and turn it down?

send this movie script over to tyler perry.


CatchaFiyah83

  • All Access
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 260
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #41 on: June 28, 2018, 09:42:26 PM »
I hide my passport from myself until my last day..  i never leave female alone in my room.. and set traps for sneak bitch. Hear one my last trap.. i always fly with best🌿. So i was burn one and let chick hit couple times she was open..( cookie monster) told her i dont give females stuff for free. She charge me and if you want something from me i charge you.. so mean while i brought some k2 with me too.. so i pre roll couple and lift gram in ziploock. So i play it off and left room for second and she be difficult bout price now.. so when i came back i notice one my pre roll was gone. So i didnt say nothing act like i didnt noticed. I seen girl later that night half block down from banco popular get fuck by 3 dudes. I walk light so i as walk over there stood for min.. she was going in. Crazy.. one of dudes seen me and seen threw out yrs.. he said pa come on free freak freak no problem. I said no thanks start smiling walk off.  That how treat these bitches they don't give fuck about you .. remember that!!

Man if you don't sit your dumbass down...

you didn't show her anything you sound like a damn clown. knowing a ho stole something from you and "staying quiet". what kind of foolishness is this? And you coincidently by chance run into her getting a train run on her and stand over her and turn it down?

send this movie script over to tyler perry.
You want him to cause a scene over weed in a foreign country?

AceIllmatic25

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 753
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #42 on: June 29, 2018, 01:13:25 PM »
I hide my passport from myself until my last day..  i never leave female alone in my room.. and set traps for sneak bitch. Hear one my last trap.. i always fly with best🌿. So i was burn one and let chick hit couple times she was open..( cookie monster) told her i dont give females stuff for free. She charge me and if you want something from me i charge you.. so mean while i brought some k2 with me too.. so i pre roll couple and lift gram in ziploock. So i play it off and left room for second and she be difficult bout price now.. so when i came back i notice one my pre roll was gone. So i didnt say nothing act like i didnt noticed. I seen girl later that night half block down from banco popular get fuck by 3 dudes. I walk light so i as walk over there stood for min.. she was going in. Crazy.. one of dudes seen me and seen threw out yrs.. he said pa come on free freak freak no problem. I said no thanks start smiling walk off.  That how treat these bitches they don't give fuck about you .. remember that!!

Man if you don't sit your dumbass down...

you didn't show her anything you sound like a damn clown. knowing a ho stole something from you and "staying quiet". what kind of foolishness is this? And you coincidently by chance run into her getting a train run on her and stand over her and turn it down?

send this movie script over to tyler perry.
You want him to cause a scene over weed in a foreign country?

You missed the point man. I don’t even smoke weed and have no interest

What I’m saying he is full of shit For is him acting like him turning down a train(again something else I’m not into) is his way of getting revenge. How did that show her anything when she already is being smutted out?


CatchaFiyah83

  • All Access
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 260
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #43 on: June 29, 2018, 03:40:32 PM »
I hide my passport from myself until my last day..  i never leave female alone in my room.. and set traps for sneak bitch. Hear one my last trap.. i always fly with best🌿. So i was burn one and let chick hit couple times she was open..( cookie monster) told her i dont give females stuff for free. She charge me and if you want something from me i charge you.. so mean while i brought some k2 with me too.. so i pre roll couple and lift gram in ziploock. So i play it off and left room for second and she be difficult bout price now.. so when i came back i notice one my pre roll was gone. So i didnt say nothing act like i didnt noticed. I seen girl later that night half block down from banco popular get fuck by 3 dudes. I walk light so i as walk over there stood for min.. she was going in. Crazy.. one of dudes seen me and seen threw out yrs.. he said pa come on free freak freak no problem. I said no thanks start smiling walk off.  That how treat these bitches they don't give fuck about you .. remember that!!

Man if you don't sit your dumbass down...

you didn't show her anything you sound like a damn clown. knowing a ho stole something from you and "staying quiet". what kind of foolishness is this? And you coincidently by chance run into her getting a train run on her and stand over her and turn it down?

send this movie script over to tyler perry.
You want him to cause a scene over weed in a foreign country?

You missed the point man. I don’t even smoke weed and have no interest

What I’m saying he is full of shit For is him acting like him turning down a train(again something else I’m not into) is his way of getting revenge. How did that show her anything when she already is being smutted out?
I guess he gets satisfaction in the fact that the heaux won't amount to nothing but a train heaux lol

streeteasy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 498
Re: BE AWARE!!! they are after ur passports smh
« Reply #44 on: July 04, 2018, 09:19:19 AM »
Im confused three dudes were fucking the same puta at the same time outside of Banco Popular?  Did I READ THAT RIGHT?

 


Sosua girls
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal