Author Topic: Rio is alive and well Sept 2020  (Read 2527 times)

MrNavigator

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1292
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #45 on: September 13, 2020, 03:41:25 PM »
Feeling kind of lazy and preparing to watch some games
I decided to hit the website again... deciding on what kind of a mode i am in scroll the pictures i decide blonde

Enters *Clara*  a natural big breasted cali kissed blonde girl

If you every been to California she is your typical hardcore beach gal
Tatooed up (she has 13 of them, my favorite one is the MADE IN BRAZIL tatooed on her ass)
Her english is minimal she nice and agressive in bed

https://garotacomlocal.com/acompanhante/clara-alves-2/

She attends in her place only but if you are close by she will come to the crib
Price 200r (40 bucks)
She comes in with her own spotify playlist so.. whatever lol
Man... does she love sucking dick.. nasty and extremely wet
I laid back and let her do all the work let those natural breast giggle in my face.

I know most ppl are yeah yeah where is the proof..
Link as usual you know the vibes

https://postimg.cc/gallery/JGFJpZm

Video
She sent me these even before we confirmed

https://streamable.com/9qh58o

https://streamable.com/1ywp60

Made in brazil tat

https://streamable.com/jiwtsd

Overall sweet girl kinda goofy loves to hear our accent
I wish i had more time she would definitely be in my rotation

Anyway
Sunday nice and lazy.. time to get something to eat and watch some football

That's a bad bitch! You ain't lying bout her looking like Cali beach bunny either. You say them tits "natural".....wow!

Lurklongtime

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 210
  • CP3 to the Game
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #46 on: September 14, 2020, 08:14:36 PM »
Welp....
The gut punch is here..
The uber ride to the airport is on 25 minutes but felt like 2 hours
The fun is over...
They took the candy away from me
As i sit here about to board my flight i finally understand why members on here say Brazil is THE PLACE..  I get it...
Sigh... the women... the culture...the sex... unmatched.
(I do not know about thailand but honestly speak i can not see them matching the passion idk im just speculating)

Colombia will always be my first love but Brazil...man... the variety!!
You can discount my first report on brazil because it was due to covid people were not outside as much as this time around.
I was able to get the full experience this time.
To put things into prospective for you
I went last month ... this month and i am seriously considering going back next month.Yup! you read correctly october (lets keep the party going!)
I have 3 main girls (tbh my girlfriends) that i enjoy TF outta. (In which my greedy as will keep for myself!)

What i have learned
To get the non pro BADDIES you need some type of portugues or pray that they know some english (mostly likely not)
Im telling you i tried... i tried but i was lebron at the free throw line..Brick!
Two i will repeat again my personal opinion the baddest women are located (not considering Belo Horizonte)
Barra de Tijuca
Sao Paulo
Then Copa (south zone)
Third when you get a chic that fucks with you actually try to get some fine dining in! there are alot of amazing resturants that are good out here (you doing yourself a disservice if you dont atleast try 1)Also note the fine women are there as well. At 5:1 you will laugh at the bill for two.
Fourth depending on how long you will be there buy a sim card
Vivo has a nice package for 30 bucks. My opinion chicks are more open to respond when they see local numbers vs foreign or even avoid the gringo tax
Sundays are hard to try to exchange money slim pickings on open places
Pace yourself they have everything here whatever you like
Casa... apartments that double as brothels .. hoes on the beach (post 4 5 and 6) night clubs that are whore houses as well
Fresh direct hoes on websites.. try to pace yourself to avoid the burnnout like i did

I can not think of anymore right now if i do i will try to update
I am working with PapiV to try to get the links back up shortly when i get to wifi spot i will send it to him

5:1 fellas..... its almost laughable
5:1 ....
In candyland





Hall of Famer
Known For : Passsing These Hoes Off

PapiViejo55-2

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4073
  • 3Holes? I'm in!!!
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #47 on: September 14, 2020, 08:26:26 PM »
Glad to be jealous of your trip! I can't wait to visit as well!
...I'm usually wrong...but that sh!t was great!

JayMillz

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 1850
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #48 on: September 14, 2020, 08:30:30 PM »

As i sit here about to board my flight i finally understand why members on here say Brazil is THE PLACE..  I get it...
Sigh... the women... the culture...the sex... unmatched.
(I do not know about thailand but honestly speak i can not see them matching the passion idk im just speculating)



Brazil and Thailand are #1 and #2 for me.  I've never lived in these two but I have lived in a couple of other locations that are talked about a lot on TMBTS.  I need to spend a good month in Brazil soon.
Sosua = (S)imps (O)r (S)uckers (U)sually (A)merican

Lurklongtime

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 210
  • CP3 to the Game
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #49 on: September 14, 2020, 09:00:59 PM »

[/quote]

Brazil and Thailand are #1 and #2 for me.  I've never lived in these two but I have lived in a couple of other locations that are talked about a lot on TMBTS.  I need to spend a good month in Brazil soon.
[/quote]

Is thailand really like that??? I am still simping on Brazil i just cant imagine how Thailand can be up there with the Goats! I may have to add it to the list.
Papi V the moment you go i got you on the locations and hoes!
Hall of Famer
Known For : Passsing These Hoes Off

JayMillz

  • Devoted Contributer
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 1850
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #50 on: September 14, 2020, 09:16:05 PM »


Brazil and Thailand are #1 and #2 for me.  I've never lived in these two but I have lived in a couple of other locations that are talked about a lot on TMBTS.  I need to spend a good month in Brazil soon.
[/quote]

Is thailand really like that??? I am still simping on Brazil i just cant imagine how Thailand can be up there with the Goats! I may have to add it to the list.
Papi V the moment you go i got you on the locations and hoes!
[/quote]

You have to like Asian babes, but Thailand has some different looks including Indian looking babes.  Just the sheer numbers of chicas, but also everything else that it has to offer it is a real vacation.
Sosua = (S)imps (O)r (S)uckers (U)sually (A)merican

Lurker

  • All Access
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 1493
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #51 on: September 14, 2020, 11:05:41 PM »
Lurklongtime, as I am stuck in the states, it was good to read that you had a great trip.  Shit, gotta live vicariously through someone, right?   Like you, Colombia is #1 on the list.  But all your raving about Brazil has piqued my interest.   Hopefully, 2021 will be better to me than 2020.

King0453

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #52 on: September 14, 2020, 11:08:21 PM »
What was the name of the apartment that you was staying in if you didn't mind sharing? Also how much money would a person need for 6 days just for women?

yitzi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 149
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #53 on: September 15, 2020, 10:06:19 PM »
Glad to be jealous of your trip! I can't wait to visit as well!

💯

Can't wait to go now

SirJayReturns

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 207
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #54 on: September 16, 2020, 10:53:40 PM »
@catch you are right about the sex here Brazil hits different
 It is a minimum that the girl wants you to bust a nut 2x... Im too old for this shit lol ...been partying  for a day now Lapa at night is live today is Independence day in Brazil.. Yup you guessed it... Im going right fucl nack there! I need to catch a mulatto tonight. I have been with blonds and brunettes for my time here
Fellas also note that in Lapa at night is a party!! but also brings alot of characters ... so unless you know how to move... i suggest we keep our Gringo accent to a minimum. Too many eyes light up ..

Anyway im still here newbieing in Brazil! Eyes wide open! Drool still running lol
Eye candy for the past day(my profile still does not allow me to upload pix direct to here yet. Still on the fritz)
https://i.postimg.cc/4xFP1fVj/20200907-143740.jpg

https://i.postimg.cc/RhkGw98w/20200907-143724.jpg

The terma where i have been
https://i.postimg.cc/brxL04jM/20200905-185653.jpg
Copa club is a close second
Trying to do updates as i go sorry fellas

Bro def check out the terma Monte Carlo. Thank me later lol

best priced terma with some bad bitches all that you can fuck for about 50 usd

Hands down! Lol
"He who holds the gold, holds the power"

rolazoman

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #55 on: September 22, 2020, 04:38:29 PM »
Lurklongtime, as I am stuck in the states, it was good to read that you had a great trip.  Shit, gotta live vicariously through someone, right?   Like you, Colombia is #1 on the list.  But all your raving about Brazil has piqued my interest.   Hopefully, 2021 will be better to me than 2020.
I am Colombian, I was born in Bogota. Now I live in Miami...Out of curiosity what is it that bitches/regular girls from my home country like you so much? I mean, I heard Brazil is king in the monger scene in this side of the hemisphere. Colombianas son muy celosas! lol

Lurker

  • All Access
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 1493
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #56 on: September 22, 2020, 04:52:18 PM »
Lurklongtime, as I am stuck in the states, it was good to read that you had a great trip.  Shit, gotta live vicariously through someone, right?   Like you, Colombia is #1 on the list.  But all your raving about Brazil has piqued my interest.   Hopefully, 2021 will be better to me than 2020.
I am Colombian, I was born in Bogota. Now I live in Miami...Out of curiosity what is it that bitches/regular girls from my home country like you so much? I mean, I heard Brazil is king in the monger scene in this side of the hemisphere. Colombianas son muy celosas! lol

That's a good question.  I would have to say the attitude, many aim to please.  None I was with were clock watchers.

"Colombianas son muy celosas! lol"

Shit, you ain't lying about that...lol.   I had one chica who got offended, when I escorted her to the door after the session was over.   I had to explain to her that I don't owe her anything.  I am not gonna treat her like a girlfriend, if I am paying.   She's a repeat, who I could have had for free, but I pay her so I can "escort her to the door."

I am almost certain that won't work during my next trip...lol.   She's from Santander, but will go to Cartagena to "work."

We WhatsApp occasionally.  During one of our conversations, she had the audacity to ask me how many girls I slept with in Colombia, and became offended by the number.   She claims it's different for her, because she fucks, because it's a job, and nothing more, and that I am fucking for sport, or as she says, "adventure."



LAKESIDE40

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 336
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #57 on: September 26, 2020, 03:09:26 AM »
Just left Sosua dayz ago and to b brutally honest i couldn’t wait to get away from Sosua/Ahnvee and all its ratchet hoes and get this Brazil trip all sorted out. I must say Lurklongtime has given me a nice “playbook” to go by, but I’m also visiting 3 other cities along with Rio.  But while in Rio my Airbnb is within walking distance to Monte Carlo and I wanted to verify the prices there, cuz if 50$ is the damage, I’m gonna b up in that bitch like I work in there, lol.   All the Rio Airbnb’s pretty much had a disclaimer denying “strangers”  entry into the apts, but I’m kool with using the Airbnb as just a place to lay my head.  Looks like I’ll be busy as fuck in Rio but what was Darlene Amaro’s WhatsApp just in case.

CatchaFiyah83

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 509
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #58 on: September 26, 2020, 01:01:21 PM »
Just left Sosua dayz ago and to b brutally honest i couldn’t wait to get away from Sosua/Ahnvee and all its ratchet hoes and get this Brazil trip all sorted out. I must say Lurklongtime has given me a nice “playbook” to go by, but I’m also visiting 3 other cities along with Rio.  But while in Rio my Airbnb is within walking distance to Monte Carlo and I wanted to verify the prices there, cuz if 50$ is the damage, I’m gonna b up in that bitch like I work in there, lol.   All the Rio Airbnb’s pretty much had a disclaimer denying “strangers”  entry into the apts, but I’m kool with using the Airbnb as just a place to lay my head.  Looks like I’ll be busy as fuck in Rio but what was Darlene Amaro’s WhatsApp just in case.
Ain't nobody denying you nor your guests into any Airbnb in Copa or surrounding areas, maybe Leblon with its uppity self...yeah Monte Carlo is legit but hopefully HELP is open, you gotta try it out.

Lurklongtime

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 210
  • CP3 to the Game
Re: Rio is alive and well Sept 2020
« Reply #59 on: September 27, 2020, 05:53:06 AM »
So i have a confession...
Im going back again....
At this point i think have a problem....
I saw a flight that was $625 and couldnt resist...
This morning the usd to reis 1:5.6.. Tears of joy came to my eyes
The first step is admitting you have a problem so Fellas
Hi my name is Lurklongtime.. I am addicted to Brazilian women



Hall of Famer
Known For : Passsing These Hoes Off

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal